Zapraszam na Forum/Gra Rpg
Shinigami/Vizard
#1 - Sai (Blokada)
Bakudou no ichi - sai!
Zaklęcie wiążące numer jeden - blokada!
Najprostsze z zaklęć wiążących - związuje ręce obiektu za plecami i go unieruchamia. Jednakże silniejsze jednostki potrafią przerwać tą blokadę.
#4 - Hainawa (Pełzająca lina)
Bakudou no yon - hainawa!
Zaklęcie wiążące numer cztery - pełzająca lina!
Dzięki temu zaklęciu ramiona objektu związywane są za pomocą liny stworzonej z energii. Także tą blokadę można łatwo zniwelować.
#9 - Geki (Uderzenie)
Jikaiseyo, rondanini no kuroinu! Ichidokushi, yakiharai. Mizukara nodo o kaki kiru ga ii! Bakudou no kyuu - geki!
Rozkrusz się, czarny psie Rondanini! Spójrz na siebie i obróć się w popiół. Poderżnij swoje gardło! Zaklęcie wiążące numer dziewięć - uderzenie!
Zaklęcie tworzy czerwoną aurę wokół przeciwnika, całkowicie go paraliżując.
#58 - Kakushitsuijaku (Przyzwanie tropiących wróbli)
Minami no shinzou, kita no hitomi, nishi no yubisaki, higashi no kibisu, kaze mochitetsudoi, ame haraitechire. Bakudou no gojuuhachi - kakushitsuijaku!
Serce południa, oko północy, czubek palca zachodu, pięta wschodu, przybądźcie z wiatrem i odejdźcie z deszczem. Zaklęcie wiążące numer pięćdziesiąt osiem - przyzwanie tropiących wróbli!
Zaklęcie to tropi i lokalizuje jakąkolwiek energię duchową, na której skupi się osoba rzucająca czar. Aby je aktywować, osoba musi narysować koło podzielone na cztery części (w każdej specyficzny znak, jak na rysunku), które zaczyna promieniować niebieskawym światłem po zakończeniu inkantacji. Następnie w kole pojawiają się cyfry - coś w rodzaju naszej długości i szerokości geograficznej.
#61 - Rikujou kourou (Ograniczenie sześciu prętów światła)
Raimei no basha, itoguruma no kangeki, hikari mote kore o mutsu ni wakatsu. Bakudou no rokujuuichi - rikujou kourou!
Grzmoty powozu, szczelino kołowrotka, podzielcie to światło na sześć. Zaklęcię wiążące numer sześćdziesiąt jeden - ograniczenie sześciu prętów światła!
Offline